FELIÇ NADAL I PROSPER ANY 2021

Ha estat un any diferent a la resta, però malgrat això l’Associació Local d’Agricultors de La Vilavella, ha estat al costat dels nostres socis ajudant-los en el que hem pogut.

Aquest any que ja s’acaba hem realitzat la Xerrada de l’Cotonet de Sud-àfrica, hem participat en diverses ocasions en reportatges a la televisió autonòmica A PUNT, s’ha realitzat el curs de fitosanitaris de nivell qualificat, hem estat present en l’acte de el primer tall de la taronja en Llíria, també hem visitat la finca de Sinyent, el nostre president José María Notari ha estat elegit vicepresident de la Federació Provincial, i com vam estar a la concentració de l’Cotonet al juliol i en la manifestació a València al mes de febrer.Un any dóna per a molt.

Des de la Junta Directiva de l’Associació Local us desitgem unes bones festes de Nadal i un gran any 2021.