VISITA DE APUNT

Avui Roberto Vicent, Vicepresident de l’Associació Local d’Agricultors ha rebut a la televisió autonòmica APUNT, per mostrar-los de primera mà l’impacte de l’Cotonet en els nostres horts.

Des de la Associació Local, agraïm la visita de APUNT, ja que és molt importat per traslladar la situació real i els efectes d’aquesta malaltia que llastra la producció dels nostres cítrics, sense tidre una alternativa viable, des de la prohibició de l’metil clorpirifòs.

L’Associació està molt pendent de l’evolució d’aquesta problemàtica en els nostres camps, recordem que varem ser la primera Associació Local d’Agricultors que va anunciar una jornada especifica per tractar la situació de l’Cotonet en el mes de Novembre del 2019 i la farem realitzar en el mes de Febrer passat.